Exposició col·lectiva al Centre Cultural La Casa Nova de Can Plana

La nostra Casa Nova, per part de l’alumnat de la SIN El Bruc.

L’exposició romandrà oberta del 19 de desembre al 31 de gener (del 23 de desembre al 8 de gener, tancat per vacances de Nadal).  L’horari d’obertura del centre cultural és de dilluns a divendres de 9h a 20h.

Amb motiu del primer aniversari del Centre Cultural La Casa Nova de Can Plana, l’alumnat de la SIN El Bruc, de 1r a 4t d’ESO, faran una exposició organitzada des de la matèria de visual i plàstica.

La temàtica de les obres farà referència al nom de l’edifici:  La Casa Nova. El format, la tècnica, el suport, la disciplina i la interpretació del concepte és lliure. Cada alumne/a plasmarà la seva idea tal com el seu pensament o el propi cos li dicti. Per tant totes les obres seran inèdites i úniques.

imatge-web-la-casa-nova