Ruta dels 7 gorgs (Campdevànol)

El passat dilluns 30 d’octubre es va realitzar una sortida general de centre per fer la Ruta dels 7 gorgs. Es va fer un recorregut circular de 10 km. tot gaudint del paisatge, a més d’això va fer un dia radiant, amb una temperatura que convidava al bany, i com no podia ser d’un altre manera, tothom qui va volguer va acabar remullant-se a les cristal·lines aigües del Torrent de la Cabana.

1r i 2n Premi a la Barcelonada ’19

Ho hem tornat a fer!! L’Institut de Navarcles ha guanyat un 1r Premi (categoria Bookface) i un 2n Premi (categoria Fotolliure) a la gimcana tecnològica més important del sud d’Europa, la Barcelonada .
Els alumnes guardonats amb el 1r Premi en la categoria Bookface són Anna Fabrés, Gabi Morar, Meri Durán… Llegeix més»

JORNADA CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

DIVENDRES 15 DE MARÇ serà un dia de lluita contra el canvi climàtic, i l’alumnat del centre ha proposat:

• evitar l’ús d’embolcalls d’alumini, tetrabrics, etc. en els esmorzars
  • desplaçar-se a l’institut a peu, o en vehicles ecològics (patinets, bicicletes, etc.)
  • fer una… Llegeix més»