Preinscripció

Benvolgudes famílies,

La sol·licitud de preinscripció és electrònica i es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet, accedint al web preinscripcio.gencat.cat

Per tal de facilitar-vos aquesta tasca, us acompanyarem en aquest procés.

Us facilitem la web del Departament d’Educació on podreu trobar tota la informació d’aquest procés.

• És molt important que si no el teniu us creeu un correu electrònic.

Com emplenar la sol·licitud

Aquí us deixem una guia per fer la preinscripció des de casa

En el vídeo t’expliquem com ho has de fer!

Cal que el pare, la mare o el tutor o tutora legal que faci el tràmit tingui una eina d’identificació digital, com pot ser la T-CAT, el DNIelectrònic, elsistema Cl@ve o l’IdCAT Mòbil.

Si no es pot obtenir una identificació digital, s’ha d’utilitzar la sol·licitud en suport informàtic, en què caldrà adjuntar la documentació
identificativa de la persona sol·licitant per motius de seguretat.

En cas de no tenir mitjans per poder fer la preinscripció telemàtica podeu fer-ho a la secretaria de l’institut en l’horari d’atenció al públic.

Els documents necessaris per acreditar la identitat de les famílies en la sol·licitud de preinscripció són:

• Certificació electrònica de la inscripció de naixement, llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic. Sempre s’haurà d’adjuntar el passaport o si és estranger d’un país membre de la Unió Europea el document d’identitat del país d’origen.

De manera excepcional, es poden acreditar les dades d’identificació o de filiació de l’alumnat estranger amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.

Documentació adjunta

La documentació que caldrà adjuntar a la sol·licitud serà la que es requereixi a la família en funció de la situació particular de la mateixa i aquesta documentació SEMPRE s’adjuntarà com un fitxer, mai es lliurà en paper ni s’enviarà per correu electrònic al centre. Tota documentació que no vagi adjunta a la sol·licitud de preinscripció no es validarà ni es tindrà en compte de cara a la baremació o validació de la mateixa

En cas de DUBTES, podeu posar-vos en contacte telefònic amb nosaltres al 93.866.27.55 (de dilluns o dimecres de 8.00h a 14.30h i dilluns tarda de 15.30h a 17.30h) o un correu al secretaria@insmcarrasco.cat amb el vostre telèfon i dubte i ens posarem en contacte amb vosaltres, al més aviat possible.

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES 2024-2025

Data d'actualització: 05/03/2024

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DE SOL·LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE I L'ENSENYAMENT EN PRIMERA PETICIÓ AMB LA PUNTUACIÓ RESOLTES LES RECLAMACIONS A 25/04/2024

INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM