Visita Cosmocaixa – Segon ESO

En la nostra visita al Cosmocaixa els alumnes de segon han tingut un primer contacte amb l’electricitat mitjançant el taller “Viu l’electricitat”, on a base de la seva participació en diferents experiments han pogut gaudir i experimentat l’electricitat. Des de la base física del moviment d’electrons, passant per l’electricitat estàtica, la gàbia de Faraday i finalment amb els camps elèctrics on s’encenien fluorescent sense el contacte directe dels clàssics conductors.

La jornada la començàrem amb el taller d’electricitat, després d’esmorzar i amb les forces recuperades vam visitar el museu on vam poder apreciar tot tipus de demostracions de les lleis físiques, la sala univers i el bosc inundat.

Al final se’ns va fer curta per la quantitat de coses que podíem veure, però en resum l’excursió va ser molt distreta e interessant tant pels alumnes com pels professors.

Actualitzat a 7 denovembre de 2021