UsApps: nova web/app per comunicar situacions de violència

Des del Departament d’Educació s’ha creat un nou canal de comunicació de casos l’UsApps, per comunicar casos d’assetjament, agressió sexual o qualsevol forma de violència física, sexual, psicològica, emocional, verbal i no verbal de l’alumnat i de la resta de la comunitat educativa. És un canal fiable, accessible, confidencial, ràpid i inclusiu.

La UsApps és una aplicació web del Departament d’Educació per poder denunciar casos d’assetjament o violència a l’escola que pot viure tot l’alumnat de Catalunya d’una forma fàcil, intuïtiva i eficaç. Qualsevol persona –alumnes, professors i familiars– podran denunciar un fet a través de l’aplicació amb un qüestionari senzill que recull les respostes sobre què ha passat i se’n farà un seguiment.

Avui, s’ha presentat aquesta eina els nostres alumnes a les hores de tutoria dins del la implementació del pla Les escoles lliures de violències

Actualitzat a 24 de febrer de 2022