Sant Jordi i Santa Jordina 2023

L’Institut Manuel Carrasco i Formiguera hem celebrat la diada avançada de Sant Jordi 2023. Tot un matí ple d’activitats, premis i celebracions; al centre i al centre cívic de Sant Feliu.

Premis literaris, de creacions literàries i audiovisuals en català, castellà, anglès i francès, de microrelats, poesia i literatura científica. També cal·ligrames, papallones, photocalls i un llarg etcètera.

El drac ens té por!

(més fotos i vídeos a l’article)

Hem gaudit d’allò més bé, en comunió, des de 1r a 4t d’ESO i amb tot el professorat, amb especial esment a l’apadrinament que fa l’alumnat de 4t als de 1r durant tot el curs i els cants corals de l’alumnat, sota la direcció del Bernat, el seu professor de música.

Cant coral de 1r d’ESO

Cant coral de 4t d’ESO