Prova Cangur

Com ja és habitual el 3r dijous del mes de Març, la Societat Catalana de Matemàtiques organitza la prova “Cangur” destinada a tots els alumnes de 5è de Primària fins a 2n de Batxillerat. L’objectiu d’aquesta prova és estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.

El nostre Centre ofereix la possibilitat a tots aquells alumnes que vulguin a participar-hi. Aquets any hi han participat 16 alumnes, que durant 75 minuts han intentant resoldre 30 problemes.
Després de l’esforç, han pogut gaudir d’un petit esmorzar parlant d’algun problema que han fet o que no han sabut fer. Esperem que els propers anys puguem seguir participant en aquesta prova.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *