Dia 8 de Març. Dia internacional de la dona treballadora

Aquest curs hem fet diverses activitats amb els alumnes per conèixer què es celebra en el Dia Internacional de la dona treballadora i perquè s’ha triat el dia 8 de març.

A les tutories hem fet activitats diverses, que hem recollit en el rebedor de l’Institut i el dia 8 vam participar tots els cursos en les activitats que van portar a terme el grup Transfeministes de Sant Feliu de Codines, a la plaça del poble i al Centre Cívic.
Pensem que va ser un dia molt profitós on tots vam aprendre algunes coses, grans i petits! Ens vam retrobar amb tres fantàstiques alumnes a la plaça que van preparar unes activitats amb una qualitat excel·lent, moltes gràcies per oferir-nos un dia tan especial.