Cantata codinenca

El proper divendres 10 de maig des de l’escola de música de Sant Feliu ens han proposat cantar conjuntament dues cançons a la plaça del poble. Es tracta de reunir tantes persones com puguem per cantar alhora i amb acompanyament enregistrat les cançons “Bon dia” dels Pets i “Boig per tu” de Sau, però en versió de la Shakira.
Des de l’institut convoquem a totes aquelles persones -alumnes, amics i familiars- que vulguin i que puguin venir a les 5:30 a la plaça amb la lletra de les cançons, ganes de cantar i ganes de passar-ho bé. La trobada només durarà uns 10 o 15 minuts.
En els diferents enllaços podeu trobar la lletra de les cançons, l’enregistrament en forma de Karaoke i els vídeos originals.
Gràcies a tothom per endavant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *