APRENEM A SALVAR VIDES

Al principi del segon trimestre, l’alumnat de 2n que cursa la matèria optativa “Fem Ciència”, i l’alumnat del grup d’Aula Natura, han treballat diferents aspectes relacionats amb la prevenció de riscos i accidents, i també sobre primers auxilis.

Al llarg de 3 sessions, hem après el principi de Protegir-Avisar-Socórrer, i hem practicat diferents tècniques per poder ajudar a qualsevol persona que ho pugui necessitar, com la posició lateral de seguretat (PLS), la reanimació cardiopulmonar (RCP) o la maniobra de Heimlich.

Salut, responsabilitat individual, empatia o autoconeixement corporal són alguns dels aspectes que es treballen en aquesta activitat. Eduquem per formar ciutadans responsables i solidaris!

Actualitzat a 4 de març de 2022