AGRAÏMENT A L’AJUNTAMENT DE SANT FELIU DE CODINES

En  nom de l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera donem les gràcies a l’Ajuntament de Sant Feliu de Codines per trencar la bretxa digital que estem vivint.

En especial, volem fer arribar el nostre més sincer agraïment, al Sr Alcade Pere Pladevall,  a la regidora d’Ensenyament, la Sra. Laura Petit i el Sr. Manel Vila des de la regidoria de Noves Tecnologies, que han fet possible el repartiment dels equips informàtics del nostre centre i, sobretot, per donar connexió a internet de forma gratuïta a aquells alumnes que no en disposaven a casa. En nom de tota la nostra comunitat educativa, el nostre reconeixement i gratitud per la sensibilitat desmostrada cap al nostre centre escolar en aquest moment tan difícil que estem vivint i on els recursos són, a vegades, difícils d’aconseguir.

Aquestes connexions i ordinadors seran de molta utilitat per als nostres alumnes que podran disposar d’ells per a les seves tasques i projectes diaris en aquest període de confinament escolar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *