1r d’ESO coneix la Biblioteca

L’alumnat de 1r curs, acompanyat per dues professores de llengües, van fer una visita a la biblioteca de Sant Feliu, amb l’objectiu d’apropar-los més aquesta instal·lació municipal i els serveis que ofereix.

Les bibliotecàries expliquen els serveis de la Biblioteca

Els i les alumnes atenen amb atenció a les bibliotecàries

En primer lloc, van fer un tour per les diferents sales, on van poder conèixer les diferents seccions, i, a continuació, amb la guia de les treballadores de la biblioteca, que els van atendre amb molta amabilitat, van realitzar unes activitats en grup per practicar la cerca de llibres o altres materials dins el catàleg digitalitzat de la xarxa de biblioteques i la seva ubicació a les prestatgeries de la biblioteca de Sant Feliu.

Finalment, un considerable grup d’alumnes, aficionades a la lectura, va aprofitar l’estada per sol·licitar préstecs de  llibres de lectura amb una il·lusió que va sorprendre agradablement a les professores acompanyants. Com va passar els dos darrers cursos, la visita a la biblioteca va ser molt interessant i il·lusionant.

Alumnes s’entotsolen amb els llibres

Els llibres els captiven l’atenció