Tercer d’ESO en servei comunitari

Aquest dimecres dia 30 de novembre, un grupet d’alumnes de l’Institut va començar a fer servei comunitari amb la CREU ROJA. L’objectiu és organitzar i preparar una campanya de recollida de joguines i material escolar per tal que cap nen ni nena es quedi sense joguina!.

El servei comunitari és un instrument perquè l’alumnat pugui desenvolupar la competència personal i social amb una metodologia d’aprenentatge i servei.

Amb Creu Roja ja tindrem tot l’alumnat de 3r d’ESO fent servei comunitari.

Des del novembre, diferents entitats de Sant Feliu com Càrites i el Centre Excursionista CESF; i centres com l’Escola Jaume Balmes i la Biblioteca Joan Petit Aguilar col·laboren amb l’Institut per tal que l’alumnat posi en pràctica els seus coneixements i competències al servei del poble.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *