Guanyadora 42a Edicició del Premi Coca-Cola

La nostra alumna Júlia Pascua, guanyadora de la 42a Edició del Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya.

L’objectiu del concurs és promoure el desenvolupament de l’expressió escrita i la lectura entre els alumnes de 2n curs d’ESO i ajudar els participants a intentar complir el somni de convertir-se en escriptors, a través d’aquest concurs literari que s’ha consolidat com un dels més importants del país.

El lliurament de premis serà el dissabte dia 25 de maig a Port Aventura, allà es donarà a conèixer la classificació final. Per molts anys, Júlia!