Concurs de Relat Breu de Catalunya

Júlia Pascua, alumna de 2n d’ESO, guanyadora el 2n Premi del Concurs de Relat Breu de Catalunya que organitza Coca-Cola

La nostra alumna Júlia Pascua, de 2n d’ESO, ha guanyat el segon premi de  la 42a edició del Concurs de Relat Breu de Catalunya en llenguacatalana, que cada any organitza Coca-Cola. La cerimònia que es va celebrar  dissabte, dia 25 de maig, a Port Aventura, va comptar amb la presència de nombrosos alumnes provinents d’arreu de Catalunya, acompanyats dels pares i professors.

L’objectiu del concurs és fomentar la lectura i promoure l’expressió escrita entre els alumnes de 2n curs d’ESO, així com ajudar els participants a intentar complir el somni de convertir-se en joves escriptors, mitjançant aquest concurs literari que s’ha consolidat com un dels més importants del país.

Des de l’institut, l’animem perquè continuï escrivint i gaudint de la literatura.

Per molts anys, Júlia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *