Premis Fundació Reddis per Helena Gassull i Mar Pareja. 2n Batxillerat

Helena Gassull i Mar Pareja han estat guardonades amb el primer i tercer premi respectivament als treballs de recerca de batxillerat de humanitats i ciències socials de la Fundació Reddis.

El procés de selecció consta de dues fases. La presentació del treball on les alumnes Helena Gassull i Mar Pareja van ser finalistes, la primera per un treball de la matèria de llengua castellana i literatura que porta per títol “La rebelión de las mujeres en la novela del siglo XIX” i l’alumna Mar Pareja dins l’àrea de llatí per un treball anomenat “Tarraco i el seu temple perdut”. En la segona fase van haver de presentar públicament i davant d’un tribunal el seu treball. El passat dia 1 de febrer van assistir al lliurament de premis on van rebre un premi en diners i un diploma acreditatiu.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *