Premis de Recerca de Batxillerat 2022 de l’Ajuntament de la Selva del Camp.

El passat divendres 8 de juliol es va fer entrega, a l’auditori de Santa Llúcia, dels Premis de Recerca de Batxillerat 2022 convocats per l’Ajuntament de la Selva del Camp. Un any més ha estat un goig comprovar la qualitat dels treballs dels alumnes del nostre centre i el nivell de les recerques que han dut a terme. Donem l’enhorabona a tots els participants, tant els finalistes (Roger Prats, María Sánchez, Paula Prats i Arnau Delgado) com els tres guanyadors (Verónica Gutiérrez, Joel Prats i Miquel Bové).

En el mateix acte també es van premiar l’alumnat amb millors expedients acadèmics de les dues darreres promocions de 2n de Batxillerat Marta Velasco, Ona Masdeu, Blai Ferri, Roger Bové i Gerard Pelegrí. Enhorabona.

Podeu veure el reportatge de l’acte de lliurament, clicant aquest l’enllaç