ECO_MUNICACIÓ. L’hort del centre s’automatitza

Ara que acabem el curs ja tenim enllestit el reg automàtic del nostre hort, una bona mesura per estalviar aigua i que també ens permetrà collir verdures quan iniciem el proper curs.
L’hort del centre havia quedat parcialment aturat durant els mesos de pandèmia, però aquest curs se’n va recuperar l’activitat. Durant tot el curs els alumnes de la SIEI han gestionat les tasques. Aquest fet ha permès que tots els alumnes de 1r d’ESO, dins del marc d’Escola Verda, l’hagin visitat i hagin pogut treballar la fenologia de les plantes.

Laura i Montse
Gràcies!