Mostra Taller Arts Escèniques Curs 21-22

Durant aquest curs, al llarg del segon i tercer trimestre, l’alumnat de 2n d’ESO ha estat participant en un seguit de  tallers d’arts escèniques impartits per les professores Alba Aluja i Irene Benavent  del grup Les Artistes Locals de Reus. Aquests tallers han estat possibles gràcies a la col·laboració entre l’Institut i l’Escola Municipal de Música de La Selva, i han estat subvencionats per l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de La Selva del Camp.

Dimecres dia 15 de juny i en diversos espais del Castell del Paborde, hi va haver la mostra dels espectacles que cadascun dels quatre grups va crear com a final d’aquest projecte.

Us deixem un recull de fotos i vídeos de la mostra: https://drive.google.com/drive/u/3/folders/116LjKvkQAKgy5R14_z15tI60kXBsTJZL