Robotseny 2026

 

Dissabte 30 de maig, l’Institut Can Record va participar en la ROBOTSENY que es va celebrar a Sant Celoni. Aquesta és una jornada de difusió de la Ciència i la Tecnologia, on participaven diferents escoles i instituts de la zona del Baix Montseny.

Va ser un matí emocionant, divertit on els alumnes es van implicar molt. Tot aquest projecte és el resultat del treball, la implicació i la suma de moltes hores de classe, així com de l’esforç dels alumnes participants i l’orientació i el treball de les professores. També volem agrair als pares que ens van acompanyat a la jornada. Ens van ajudar, animar i recolzar en tot moment. Moltes gràcies!

MOLTES FELICITATS A TOTS PELS MAGNÍFICS RESULTATS OBTINGUTS !!!!!!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut