Taller de teatre al Galliner!

El mes passat tot l’alumnat de 1r vam anar a fer un taller de teatre al Centre d’Arts Escèniques El Galliner, una escola de teatre situada a Girona.

Quan vam arribar al centre ens van separar en grups i vam anar passant per diferents àrees on ens proposaven moltes activitats.

Cada grup va començar per una zona diferent, com l’àrea de vestuari, on vam poder veure la roba i els accessoris que utilitzen els actors per representar les obres i vam poder-nos disfressar.

Les altres dues àrees ens van servir per aprendre a expressar els nostres sentiments i realitzar moviments a través de la representació de situacions concretes.

Quan vam acabar els tallers vam fer una visita curta per la ciutat de Girona i vam tornar a l’institut.

Galeria imatges 3