Finalistes Concurs Llegim Ciència

FINALISTES CONCURS LLEGIM CIÈNCIA

Volem felicitar l’alumnat Marwa Al Hamri, Laila el Garissi, Andreu Maspoch i Susana Sánchez perquè el passat 1 de juny van ser mereixedores del guardó de finalistes del XXVIII Concurs El gust per la lectura, dins la categoria Llegim Ciència.
A l’acte de lliurament de premis, que es va celebrar al Caixafòrum de Barcelona, vam poder veure uns fragments dels treballs finalistes i guanyadors (vídeos, poesies, teatralitzacions, revistes,…) i vam gaudir d’un espectacle d’humor amb el grup Improshow.
EL premi per als nostres finalistes és el d’un xec regal per valor de 100 euros a bescanviar durant la Setmana del llibre en català per la biblioteca personal de l’alumnat, i un xec regal de 200 euros per la biblioteca del centre.

Esperem que gaudissiu de la gala i que us sentiu satisfetes amb el premi!

Veredicte del jurat del XXVIII Concurs El gust per la lectura