El servei comunitari. Curs 2020-21

El servei comunitari vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

El curs 2020/21 s’han ofertat les següents activitats als alumnes:

• Videos tutorials : Gravació i edició de diferents vídeos: Vídeo de l’institut, Activitats de Sant Jordi, El reciclatge a Caldes.
  • Internet Segura: Presentacions als alumnes de 1r i 2n d’ESO sobre els usos i perills d’internet i les xarxes socials.
  • Col.laborem amb la Biblioteca: Suport a l’hora de repartir i recollir per les aules de 1r ESO els llibres en préstec, explicar als alumnes els llibres que prèviament s’havien llegit i assessorar-los.
  • Suport Escolar Telemàtic : Dos dies a la tarda feien l’acompanyament d’uns alumnes de primer d’ESO .
  • Manteniment de Centre: Els dijous a la tarda venien al centre i feien les tasques de manteniment, reparació etc…
  • Protegim l’entorn (“La Sorellona”): Tasques de seguiment del peix espinós per la seva protecció.