Actors per un dia

El dia sis de març els alumnes de primer vam anar  a l’escola de teatre “El Galliner” a Girona. Hi vam fer tres activitats diferents: la primera es deia   “Gest”, que consistia en la interpretació del cos, sense utilitzar la veu. Vam fer uns quants jocs relacionats amb això, com per exemple un que es deia “Els canvis”.La segona es deia  “Interpretació”, en què vam fer diversos jocs relacionats amb diferents temes, com per exemple, representar emocions en un cinema o en un museu.

La tercera  es deia “ Vestuari”, on ens van ensenyar diferents tipus d’accessoris i roba que ens van deixar emprovar. També ens van mostrar on guarden les peces de roba, sabates, accessoris…tot ben classificat. Ens van explicar que llogaven les diferents peces: es paga  un preu reduït i l’escola  et deixa  agafar l’accessori/peça de roba que vulguis amb la condició que  l’has de tornar en bones condicions.

Va ser una experiència molt xula de viure i la recomanem a altres instituts ja que et diverteixes i a la vegada aprens coses noves.

Alumnat de 1r d’ESO

galeria d'imatges