Participem en la Lliga de Debat

El divendres 28 de febrer cinc alumnes de 4t d’ESO, la Natàlia Arenas, la Sara Bagudà, la Raquel Cuenca, l’Ona Estévez i en Biel Mató, vam anar a l’Escola Politècnica de la Universitat de Girona a participar en la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat. El tema d’aquest any era: “La tecnologia augmenta la felicitat?”. Durant la jornada vam haver de fer dos debats: un defensant arguments a favor, i un altre en contra, d’aquesta pregunta.

A les 7:55 vam agafar el tren per anar a Girona. Quan vam arribar a la Politècnica, els organitzadors van presentar la jornada i van fer un sorteig per decidir l’ordre dels debats. Vam fer el primer debat a les 10:00 contra un equip d’alumnes de l’institut Sobrequés. Cal destacar que érem un dels dos únics equips de 4t d’ESO. En aquesta ocasió ens va tocar defensar la posició a favor. Vam estar molt contents quan vam saber que havíem guanyat aquest debat!

A les 12:15 vam fer el segon debat després d’haver esmorzat un entrepà a la facultat. Durant el segon debat, contra l’institut de Vidreres, defensàvem la posició en contra. Malauradament, aquesta vegada vam perdre.

Malgrat que no vam poder passar a la semifinal, vam voler quedar-nos a la tarda per assistir als debats dels equips finalistes. Va ser molt emocionant veure el darrer debat, en què va quedar guanyador l’equip de l’institut Carles Rahola.

Vam aprendre molt i va ser una experiència molt recomanable!

Natàlia Arenas, Sara Bagudà, Raquel Cuenca, Ona Estévez i Biel Mató