Participació a la UAP 2023

Vint alumnes de 1r i 2n d’ESO han participat com a cor general a la Cantata per la Pau, UAP23 Poder. La UAP és un musical que enguany presenta quatre històries independents però relacionades entre si que tracten diferents perspectives de la idea de Poder, el poder religiós, militar i polític, fins al poder dels joves per canviar el món.

Les cançons s’han preparat a les hores de l’assignatura de música, hem assistit a dos assajos al Teatre de Lloret de Mar i hem realitzat dues funcions. A la funció del dijous 23 de febrer van poder venir de públic els alumnes de 1r d’ESO  i els alumnes de l’optativa de música  de 4t d’ESO de l’Institut.

També alguns alumnes van participar a la funció oberta al públic del divendres 24 de febrer.