Actors per un dia

El dimarts 9 d’abril els alumnes de primer vam anar d’excursió a l’escola de teatre El Galliner, de Girona. Hi vam fer tres tallers de teatre: vestuari, interpretació i gestualitat. El taller de vestuari consistia en la representació d’un conte tradicional amb vestuari que trobéssim en aquella mateixa sala. Però, abans ens van explicar com aconseguien el vestuari a partir de modistes, botigues o sales de lloguers. Al taller dels gestos vam haver de caminar de diferents maneres per grups de tres o quatre, però sempre mirant el públic. També ens van ensenyar una manera de fer bromes en teatre. Tot seguit, vam haver de sortir a representar algunes bromes fetes per nosaltres. I, per últim, a la interpretació, vam començar a estirar i relaxar el cos. A continuació, ens vam posar en una fila, el primer es posava en una posició i el següent havia de fer una posició relacionada amb l’anterior i així contínuament. També vam interpretar diferents situacions, per grups. Vam gaudir molt d’aquesta excursió.

Alumnes de 1r