1rESO: Sortida a la Piscina

El passat 17 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’una jornada de convivència i activitats a l’aire lliure, recorrent diversos parcs del municipi. La sortida va finalitzar a la piscina municipal d’Abrera, on els alumnes van poder refrescar-se i compartir una estona de lleure en un ambient distès i participatiu.

Des del centre, volem agrair a l’Ajuntament d’Abrera la col·laboració i els serveis prestats, que han contribuït al bon desenvolupament d’aquesta activitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>