L’aventura de llegir – Novetats

L’aventura de llegir

L’aventura de llegir és el projecte per impulsar la lectura que es porta a terme desde ja fa quatre anys l’Institut Olimpia.

Tots els alumnes disposen de mitja hora al dia en el que poden gaudir de llegir el que volen, en un ambient relaxat i apacible.

I només s’ha de fer això, llegir…

Perquè pensem que en la societat d’ara moltes vegades nem tan ràpid que costar trobar un moment per la lectura.

Els beneficis que la lectura ens aporta son moltíssims.

Tenim novetats:

Us volem compartir de les últimes novetats del projecte de lectura que portem a terme a l’Institut.

Per fer més participativa l’activitat s’ha incorporat un BLOG al projecte, on alumnes i professors aniran creant les ressenyes dels llibres que vagin llegint i els hi hagin agradat.
L’objectiu és endinsar-nos més en el món de la literatura, descobrint i compartint la màgia de descobrir històries noves i emocionants

Fins ara tothom pot llegir en aquest espai el llibre que desitgi, però..

Com que sabem que a molts alumnes els hi agrada llegir tant que ja tenen llibres electrònics, on poden tenir més biblioteca i portar-la a qualsevol lloc.

Què han de fer per poder portar el seu llibre electrònic?

Doncs només hauràn de crear la seva primera ressenya en el Blog per poder gaudir del privilegi!

T’atreveixes a ser el primer en fer la teva ressenya?

Pots començar AQUÍ ja!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *