Servei comunitari

L’educació és una eina de millora social, que ha de ser capaç de formar éssers complets, amb una dimensió tant intel·lectual com humana i moral. En aquest sentit  cal anar treballant aquelles competències que recullen certs valors i habilitats cíviques. Cal pensar en la necessitat de formar ciutadans i ciutadanes qualificats, però també en ciutadans reflexius, capaços d’analitzar l’entorn en què viuen i de comprometre’s en la seva millora.

El Servei comunitari garanteix que els estudiants experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Enguany, el nostre centre ofereix vuit projectes:

• Cultural games (activitats  per a donar suport a la millora en llengua anglesa dels alumnes de primària) .
  • Sports time (activitats  per a donar suport a la millora en llengua anglesa dels alumnes de primària).
  • OMG: Olimpia Masters of Graphic (activitats TAC per a Cicle Superior de primària).
  • Pico Tres (activitats TAC per a Cicle Mitjà de primària).
  • Nosaltres som l’Olímpia team (gimcana virtual amb les nostres dues escoles de primària adscrites).
  • Fem de guies ambientals al parc Torre Roja.
  • Fem de guies ambientals al parc Can Ginestar.
  • Gossos i convivència al parc de Can Ginestar.

SERVEI COMUNITARI

FOTOS SERVEI COMUNITARI