Activitats extraescolars

Benvolguts pares, mares i/o tutors legals,

Aquest és el segon any a l’Institut Viladecans VI i un dels nostres objectius és incrementar la participació dels infants i joves en activitats físiques i esportives en horari no lectiu en el mateix centre educatiu i, alhora, aprofitar aquestes pràctiques per educar en valors i per adquirir hàbits saludables. Així l’Institut Viladecans VI s’adhereix al Pla Local de Foment d’Esport a Viladecans, el Programa SI! i ens adherirem al Pla Català d’Esport a l’Escola.

Conjuntament amb l’AMPA, oferim activitats esportives a la tarda, fora de l’horari lectiu. Aquestes activitats esportives es fan en col·laboració amb altres entitats i centres educatius, i començaran al mes d’octubre. La primera setmana estarà oberta per poder provar i concretar els grups. Encara es poden afegir o suprimir activitats en funció de diferents aspectes.

A l’AMPA s’ofereixen les activitats de Robòtica, Repàs d’anglès i Danses urbanes.

A l’Institut les activitats esportives extraescolars que farem aquest curs són Bàdminton, Natació, Volei, Futbol sala, Bàsquet i Fitness a Atrium i/o Pòdium. Cliqueu per veure horaris.

Als participants de totes aquestes activitats se’ls farà una assegurança mèdica i estaran amb monitors dins del seu horari de pràctica. L’inici de les activitats serà al mes d’octubre.

Les activitats de Bàdminton  i Natació es faran fora del nostre centre educatiu, al Podium.

Les activitats de futbol sala, volei i bàsquet poden participar en competicions esportives dels jocs esportius escolars els dissabtes al matí.

L’activitat de fitness està dirigida a joves d’entre 12 i 16 anys i constarà de diverses activitats rotatives (Body Combat, Body Pump, Zumba…). Teniu dues opcions: una sessió setmanal(14 euros) o dues sessions setmanals (22 euros).

Si esteu interessats en qualsevol activitat heu d’omplir la part de sota del full Informacio Pares inscripció 2018-19 per participar en les activitats en horari no lectiu i retornar-ho signat. Posteriorment ja us informarem de com es fa la inscripció.

Salutacions,

Equip directiu de l’Institut Viladecans VI