Visita als Jutjats de Granollers

Els alumnes de 1er curs de Grau Superior d’Administració i Finances visitaren el passat 11 de desembre les dependències dels Jutjats de Granollers. Allí varen veure de primera mà com funciona i està estructurat el Poder Judicial.

Van tenir la sort de poder visitar els calabossos, passar rodes de reconeixement de sospitosos i veure les diferents sales on es disputen les vistes dels judicis, a més a més de gaudir de l’explicació més completa de la mà de les diferents jutgesses i jutges que presideixen les diverses sales (Civil, Penal, Social, instrucció, jutjats de guàrdia, etc).

També van visitar l’arxiu on es guarda tota la informació treballada als processos i el magatzem d’objectes confiscats a les diligencies policials i judicials.

Els alumnes van quedar encantats amb la visita i consideraren fermament la idea d’assistir a un judici real en futures ocasions.