Visita dels guanyadors a la Freudenberg a Alemanya

El curs 2015-16 els alumnes Irina Álvarez, Minerva Palazón i Daniel Crego, del nostre Institut Torre de Malla,  van guanyar el premi a l’ innovació empresarial atorgat per l’empresa Freudenberg amb el projecte d’un hostal integrat a la natura amb instal·lacions sostenibles  i especialitzat amb menjar vegetarà i vegà.

A les fotos  els podem veure visitant les instal·lacions de la seu central de l’empresa Freudenberg al poble alemany de Weinheim i també fent turisme pel municipi veí de Heildelberg on hi ha la universitat més antiga d’Alemanya (1386).

Els alumnes surten  acompanyats a la primera foto del  Sr. Jaume Cané (conseller delegat de la companyia a Espanya ) i de Achim Korres (arxiver de l’empresa a Alemanya)”

text alternatiu        text alternatiu