Declaració responsable per a les famílies i alumnes de l’Institut Torre de Malla – Curs 2021/2022

Benvolgudes famílies,

Us demanem que el dia de la presentació del curs amb l’alumnat (10 de setembre per a l’ESO, 13 de setembre per a batxillerat i grau mitjà i 20 de setembre per a grau superior), els i les alumnes portin degudament emplenats i signats dos documents relacionats amb la gestió de la COVID-19 durant aquest curs 2021/2022:

1. La declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius (un model per a alumnes majors d’edat i un altre per als menors d’edat).
  2. L’autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la COVID-19 als centres educatius (està la versió en català i la versió en castellà). AQUEST DOCUMENT ESTÀ PENDENT D’ACTUALITZAR. TAN AVIAT COM ENS EL FACIN ARRIBAR US EL COMPARTIREM.

Per accedir als documents, feu clic en l’enllaç corresponent:

Gràcies per la vostra col·laboració.