XII Jornades d’Ensenyaments Econòmics, Administratius i Comercials

El passat divendres 17 de desembre l’alumnat de primer i segon d’Activitats Comercials ha escoltat diferents ponències a càrrec de Jordi Estapé, desenvolupador de blockchain que ens ha parlat sobre què son i com funcionen les Criptomonedes, posteriorment Natalia de Santiago, enginyera, divulgadora sobre finances ens ha explicat quina implicació tenen en el sistema financer internacional.

Per finalitzar la jornada, Ernest Pons, professor d’economia aplicada a la Universitat de Barcelona ens ha parlat de les prediccions econòmiques del sistema actual.

Durant els propers dies es treballaran a l’aula els continguts d’aquesta jornada amb els que posarem punt i final a la jornada lectiva abans de les vacances de Nadal.