Visita a l’Agència Catalana de Consum de Barcelona

El dia 13 de febrer, l’alumnat de 1r del  Cicle Formatiu de Gestió Administrativa, va visitar  l’Agència Catalana de Consum a Barcelona.

En aquesta visita es fan fer  tres tallers: Un taller global sobre “ consumim o ens consumeixen” i dos tallers més específics: “Em serveixen els serveis” i “ Anem a comprar?”

En aquests tallers interactius els alumnes van aprendre conceptes molt importants sobre drets i deures del consumidors, sobre la normativa que afecta al consum tant de productes com de serveis, la diferència entre reclamació i denúncia així com la compra racional i la compra impulsiva. Va ser molt interessant i participatiu i els alumnes van sortir una mica més conscienciats de  com consumir de forma responsable.