Viatge a Toulouse

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO que estudien francès han pogut practicar aquesta llengua durant el viatge de tres dies que han fet a la ciutat de Toulouse. El segon dia varen visitar la cité de l’espace, un parc temàtic centrat en la investigació espacial, on es pot experimentar què se sent caminant per la lluna, o seure en la cadira giratòria i sentir els efectes de la desorientació com si fóssin veritables astronautes. La visita al planetari i el cinema 3D ajuden a entendre una mica més com es viu a l’espai.

Però els nostres alumnes també s’han hagut d’espabilar a l’hora de fer les compres del menjar i dels souvenirs. El darrer dia varen fer una passejada pels carreronss de la “Ville rose”, el Pont neuf, la plaça del Capitoli… a peu, amb metro o en autobús, han recorregut una bona part de la ciutat, travessant i jugant a les places amb fonts.