Sortides del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials

Durant el mes de novembre, l’alumnat de primer del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials, va fer una visita al centre de Granollers per tal d’analitzar aparadors i espais comercials. La sortida s’emmarca dins dels mòdul formatiu de Dinamització del punt de venda i es va realitzar aprofitant la campanya importada dels Estats Units, el Black Friday o Divendres Negre. Si bé la campanya americana es concentra en el darrer divendres de novembre, abans d’entrar de ple en la campanya de Nadal, aquí els descomptes són més oscil•lants i es poden allargar durant una setmana.

És important que abans de començar a muntar els aparadors, a la nostra aula-taller, l’alumnat observi i analitzi de primera mà el visual marxandatge del nostre entorn.

Aquesta activitat ha estat una oportunitat per contrastar els coneixements adquirits a classe. A les següents sessions s’ha continuat treballant tot el material i imatges captades i seguirem aprofundint en les matèries.

L’alumnat de segon curs d’Activitats Comercials, durant el mateix mes, també han realitzat una sortida per fer un estudi de mercat, per als seus projectes de síntesi, emmarcat en un context real per la creació d’un prototip d’un producte de nova creació que es treballarà en el seu projecte al Mòdul de Síntesi.