SORTIDA CAVES VILARNAU I ESPAI XOCOLATA SIMÓN COLL

L’alumnat de Gestió administrativa de 1r curs, el passat dijous 17 de Novembre van visitar les caves Vilarnau i l´espai xocolata Simón Coll a Sant Sadurní d’Anoia.
Primer vam anar a les caves Vilarnau on l’alumnat va poder caminar i observar in situ les diferents varietats de raïms, els tractaments que es necessita i tot el procés fins arribar a la comercialització de caves i vins.
Per acabar la visita es va fer un recorregut per dins de les bodegues i finalment vam fer una cata de cava sense alcohol acompanyat d´un aperitiu.
Desprès vam visitar la fabrica de xocolata Simón coll on ens vam endinsar en l´apassionant mon de la xocolata, a través d´un impressionant muntatge audiovisual amb imatges espectaculars e innovadores, fent un recorregut vivencial per els orígens, cultura i història en el procés de l´elaboració de la xocolata. L’alumnat va poder veure una petita línia de producció, així com fer un tast de diferents xocolates, apreciant les diferents textures i sabors.
Un espai i entorn idíl·lic, amb una experiència enriquidora i única .

VEURE VÍDEO