SORTIDA AL MERCAT DE FRUITES I VERDURES DE PARETS DEL VALLÈS

El dimecres 11 de maig, l’alumnat de l’aula d’acollida va tornar a visitar el Mercat de fruites i verdures de Parets del Vallès, per tal d’ensenyar aquest als nous companys i companyes que s’han incorporat.

Vam sortir de l’institut a les 10 i vam anar a peu fins al mercat pel camí de sorra, tot veient alguns animals i diferents tipus d’arbres i flors, repassant així vocabulari bàsic que hem après.
Un cop al mercat, els alumnes van poder passejar tranquil·lament per les paradetes, demanar informació, comparar preus, etc. Fins i tot a alguns els hi van oferir pernil salat acabat de tallar, que bò!! A continuació, vam fer un petit descans a l’ombra per esmorzar i comprar xurros, alguns no n’havien menjat mai i van descobrir com en són de dolços!
Finalment, cada alumne/a va poder demanar les fruites que volia als dependents i/o dependentes, en català i posant en pràctica algunes expressions treballades a l’aula. Així doncs, solament ens faltava anar a la plaça del poble, on vam netejar les fruites a la font i vam gaudir de les mateixes, tot agafant forces per tornar a l’institut.