SORTIDA AL MERCAT DE FRUITA I VERDURA DE PARETS DEL VALLÈS

El passat dimecres 3 de novembre de 2021, l’alumnat de l’Aula d’Acollida va realitzar la primera sortida del curs al Mercat setmanal de fruita i verdura del poble.

La sortida va ser una bona ocasió per a descobrir un espai i una activitat del poble que alguns no coneixien i que els apropa i integra més en aquest.

En primer lloc els alumnes van fer una volta per a reconèixer i ampliar vocabulari bàsic sobre diferents productes i aliments en català, com les carbasses, els moniatos, les castanyes, les ametlles, algunes espècies i moltes paraules més. En segon lloc, l’alumnat va poder comprar alguns productes com caramels o xurros i així interactuar en català amb els venedors i venedores del mercat, tot practicant expressions treballades a classe. Finalment, van esmorzar tots junts just al costat del mercat i van tornar cap a l’institut amb una experiència d’aprenentatge i una estona divertida més a les motxilles.
Fins la propera sortida!