Sortida final de curs SIEI

El passat divendres, 4 de juny, l’alumnat de l’aula SIEI va gaudir de la sortida de final de curs 2020-2021!!!

De bon matí, els alumnes es van dirigir cap a la masia de Can Jonet, situada al meravellós entorn natural de Gallecs.

Un cop allà, primer vam jugar de manera conjunta al joc de BIOPOLIS, amb el qual vam poder realitzar proves molt divertides i respondre preguntes molt interessants sobre nosaltres mateixos, l’amistat, la família, etc. En definitiva, sobre qüestions de la vida que ens van fer aprendre i reflexionar de manera divertida.

Després vam realitzar un campionat de beisbol on tots els que van voler van demostrar la seva gran habilitat física, companyonia, tot fent esport i passant-ho bé. A més, tots van rebre un diploma per haver participat que, al cap i a la fi, és el més important.

Finalment, es va improvitzar una “gran batalla d’aigua” que va deixar a tothom ben xop per arribar ben fresquets a l’institut.

En definitiva, una gran sortida que ens fa tancar el curs amb un gran somriure!