Proves Cangur

El passat dijous 21 de març alguns alumnes d’ESO van realitzar les proves Cangur a la sala Cooperativa de Parets juntament amb alumnes de l’institut La Sínia. Hi van participar 12 alumnes de 1r d’ESO, 15 de 2n, 17 de 3r i 4 de 4t. Molts d’ells repetien experiència. Van finalitzar la jornada amb un esmorzar ofert pel centre.

Aquestes proves (altrament dites International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières) és un concurs de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. La competició es porta a terme anualment el mes de març. Segons l’opinió dels organitzadors, les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules.

La prova Cangur es convoca sempre que és possible en la data que proposa l’associació internacional Le Kangourou sans frontières, el tercer dijous de març.