PROJECTES DE GEOMETRIA

Els alumnes de 2n i 3r de l’ESO han finalitzat els respectius projectes de Geometria. A 2n han tancat el bloc de geometria solucionant el repte  “Com construir un envàs cilíndric de 33cl amb el mínim material possible” No només han resolt el repte sinó que han fet uns bons dissenys i presentat un projecte on els coneixements en geometria han estat essencials per trobar la solució i reflexionar sobre els envasos que es comercialitzen avui en dia.

A 3r d’ESO el repte era construir una maqueta d’un inflable tot basant-se en uns models d’inflables proposats. Han hagut de fer càlculs per saber la quantitat de lona i l’aire necessaris per construir l’inflable escollit. Han treballat amb escales, vistes, càlcul d’àrees i volums per acabar amb l’entrega del seu projecte final. Unes fantàstiques maquetes. Felicitats a tots ells per la feina feta!