PORTES OBERTES AMB LES ESCOLES DE PARETS

Per tal de tranquil·litzar totes les famílies de cara a la preinscripció 2020, us volem informar que tot l’alumnat de 6è de primària de les escoles adscrites al nostre institut, García Lorca inclosa, ha visitat el nostre institut durant l’últim mes. Així, la direcció i l’alumnat de 1r d’ESO els han ensenyat les nostres instal·lacions i tot el que hi fem, com podeu veure en les següents fotografies. Parleu amb els vostres fills i les vostres filles perquè us diguin com van valorar l’experiència.

Us hi esperem!

Antia i Daniela, de 1r d’ESO, mostren a l’alumnat què saben fer ja amb un robot.

El Pompeu es suma a la nostra campanya de conscienciació per al Dia internacional de les Dones. Gràcies, Pompeu.

Alumnes de 1r d’ESO E expliquen al Pompeu les seves pràctiques de laboratori i mostren les seves maquetes de cèl·lules.