Trobada Empresa Aula

L’alumnat de Gestió administrativa de 2n curs ,el passat 11 de febrer van participar a la Fira Empresa Aula 2020, al centre cultural de Terrassa. Van presentar les seves empreses. Vegan Beauty, dedicada a la venda de productes cosmètics Vegans,  Ecomotors ,dedicada a la  venda de patinets elèctrics, posteriorment van participar totes les empreses  al NETWORKING  Security Acces ofereixen  serveis  i material de Seguretat  i  per últim la escola de ball Dance & Show.

Tant  les professores com els alumnes van passar una jornada molt enriquidora, gaudint de l’experiència.

Empresa Aula és una Xarxa social d’empreses simulades , l’estructura interactiva de la plataforma, desenvolupa l’aprenentatge de les aptituds en un entorn empresarial. Mitjançant la creació d’una ÍDEA d´empresa , l’han de gestionar, des de l´inici de l’activitat fins al seu tancament,  utilitzant els  Canals de comunicació per aprendre a relacionar-se en el Market  de la plataforma virtual.  L’alumnat s’enriqueix  dels tots els coneixements possibles que suposa treballar pels diferents departaments de l’empresa com RRHH, Finances , Comptabilitat , Compres i Vendes.

Aquests projecte, fomenta la creativitat ,el treball en equip, la responsabilitat , el  lideratge, i  la coordinació en un àmbit  de treball empresarial.