OXFORD 2

L’alumnat de 4t d’ESO continua gaudint d’una experiència única a Oxford, Anglaterra, en el marc del seu viatge lingüístic. Després de dedicar les matinades a les classes d’anglès, les seves tardes estan plenes d’aventures culturals i descobriments emocionants.

Ahir a la tarda, van tenir l’oportunitat d’explorar més de la històrica ciutat d’Oxford. Entre les seves parades es trobaven la majestuosa Carfax Tower, la University Church of St Mary the Virgin, i els fascinants museus Pitt Rivers i Oxford University Museum of Natural History.

A través d’aquestes experiències, el nostre alumnat està ampliant els seus horitzons culturals i consolidant les seves habilitats lingüístiques en un entorn autèntic. Seguim emocionats de compartir els seus avenços i moments destacades durant aquest increïble viatge a Oxford.