NOU PROJECTE D’INTERCANVI MUSICAL

Tenim un nou sistema de megafonia que ens permetrà engegar un projecte d’intercanvi musical durant els canvis de classe l’objectiu del qual és intercanviar música de diverses èpoques i zones del món. Així doncs, volem engrescar tot el professorat i l’alumnat a participar-hi per compartir el plaer per les músiques del món al llarg de la història.

Ara per ara, hem escoltat música clàssica de Dvorak i Händel, una banda sonora de Rachel Portman i cançons de Gino Paoli, Miley Cyrus, Lady Gaga, Arde Bogotá i Cheb Mami en anglès, italià, castellà, àrab i francès.

A partir d’ara mostrarem un menú cada dues setmanes seguint aquest petit protocol:

Al llarg del matí es distribuiran els gèneres i estils musicals de la següent manera:

Hora Gènere o estil musical
8h i 9h Un fragment del mateix tema de música clàssica i contemporània, música de cambra i simfònica, i òpera.
10h i 11h Un fragment del mateix tema d’una banda sonora, soul, jazz, música melòdica i folklòrica.
11:30h i 12:30h Un fragment del mateix tema de música lleugera, pop, rock, punk, disco, tecno, reggae, ska, rap, etc.
13:30h i 14:30h Un fragment del mateix tema triat a tutoria pel grup classe corresponent.

Durant l’esbarjo sonarà sencer un tema del menú seguint aquest horari setmanal:

(1)   Els quatre primers dies: el tema de les 8h.

(2)   Els tres dies següents: el tema de les 10h.

(3)   Els tres últims dies: el tema de les 11:30h.

(4)   El tema triat per l’alumnat sonarà sencer cada dia de la setmana a les 14:30h.

Us presentem a continuació el menú que estarà movent l’institut des del 14 fins al 25 de novembre.

8h i 9h – 5a sinfonia. de Ludwig von Beethoven

10h i 11h – Think (Freedom) d’Aretha Franklin