Gràcies AMPA!

El passat 12 de maig l’institut Torre de Malla va celebrar el 25è aniversari de la seva inauguració amb una gimcana i un espectacle de paraules, música i balls a AMPAl’auditori municipal de Can Rajoler. En acabar aquest espectacle creat i dirigit pel departament de català amb la col·laboració de dos representants del d’expressió, es van lliurar tots els premis dels diversos certàmens i concursos en que ha participat o que ha realitzat el centre al llarg d’aquest curs.  En un ambient festiu i proper no només es van lliurar tots els premis, sinó que també es va poder gaudir de moltes de les creacions per les quals els nostres alumnes eren guardonats. Per últim i com a immillorable colofó de la vetllada, els dos representants de l’AMPA assistents a l’espectacle, la Mª Luisa Álvarez i l’Enric Rial, van fer lliurament a tota la comunitat educativa del Torre de Malla d’un regal que consisteix en un quadre pintat per la Pilarín Bayés on es pot veure els professors rebent els seus alumnes i les seves famílies a l’entrada de l’institut sota l’atenta mirada de les muses que vetllen perquè es treballin amb empenta i saviesa els valors, les ciències, les tecnologies, les llengües, les arts i els esports.

A més, i per sorpresa també, aquest dimarts tots els integrants de la comunitat educativa, alumnes, professors i personal no docent, vam rebre unes bosses commemoratives del 25è aniversari també subvencionades per l’AMPA de l’institut.

Així doncs, l’institut Torre de Malla vol agrair l’AMPA aquests dos meravellosos regals i tots els premis i activitats que subvenciona al llarg del curs.