Mobilitza’t per la selva

La comunitat educativa de l’INS Torre de Malla, continua participant a la campanya “Mobilitza’t per la Selva” aportant mòbils en desús per tal que puguin ser reciclats i amb els diners resultants ajudar als ximpanzès del Congo que veuen desaparèixer el seu hàbitat selvàtic per a l’explotació del coltan, un mineral que s’extreu de les mines de la regió i que resulta essencial per a la fabricació de mòbils. Els ximpanzès també conviuen amb l’amenaça dels caçadors furtius que maten als adults i deixen orfes o fereixen a les cries.

Des de la Fundació Jane Godall es promou aquesta campanya per tal d’ajudar a la població de ximpanzès a sobreviure, i a poder recuperar-los per tornar a poder viure en llibertat. Com a recompensa, si s’aporten 30 mòbils, et permeten apadrinar un ximpanzè durant un any!

El Torre de Malla enguany ha aconseguit apadrinar el 3r Ximpanzè. L’escollit d’aquest any per l’alumnat de 1r d’ESO que és qui s’hi ha implicat més activament, ha estat el ZEZÉ. L’any passat vam apadrinar l’ANZAC i la LEMBA.

Esperem poder continuar col·laborant i apadrinar-ne molts més!